Illtemper pisti vähän aikaa sitten ulos uuden sinkkubiisin ‘Neutralize’, joka löytyy uudelta ‘Manic! At The Shitshow’ -albumilta. Biisillä vierailevat J Reno ja GrewSum.
ILLtemper on yhdysvaltalainen räppäri, joka on kotoisin Pennsylvaniasta. Hän on tehnyt yhteistyötä muun maussa King Gordyn, Apathyn, Scumin, Donnie Menacen ja Bukshotin kanssa.









